søndag den 20. februar 2011

Lidt om mine links

I denne sides højre bjælke findes en masse henvisninger til andre zombie-hjemmesider.

De øverste - dem jeg følger - er alle danske. Skræk og rædsel, Horrorsiden og Gyseren indeholder primært nyheder og anmeldelser om alt, hvad der kan sige bøh fra aliens til ånder. Linket herfra fører direkte til deres respektive zombiesektioner.  
Zombier.dk er rendyrket zombiedyrkelse.

Resten af linksene - dem jeg forsøger at indhente - er et udpluk af engelske sider, som jeg endnu knap nok har besøgt. Det er min hensigt at gøre det med tiden, da de alle ser mere eller mindre spændende ud. Betragt det som en offentlig to do-liste!
Efterhånden som jeg får kigget på dem, regner jeg med at rydde op og måske kategorisere dem en smule. Det skal dog helst ikke gå ud over indlægsskrivningen, så det bliver sikkert et evighedsprojekt, som kommer til at fungere sideløbende dermed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar