lørdag den 19. februar 2011

En hjælpende hånd

Jeg tør godt sige, at jeg har beskæftiget mig mere med zombier end nogen anden i min omgangskreds - men i forhold til hvor mange titler, der er på markedet, er jeg håbløst bagefter. 

For alle os, der synes, det store overblik er svært at få, findes der dog en hjælpende hånd. 
Bogstaveligt talt! 
Hjemmesiden Freaking Aweso.me lavede nemlig sidste år denne forbløffende detaljerede grafiske plakat med ikke færre end 978 udgivelser fra filmenes, bøgernes og spillenes zombieficerede verden.


Listen er smukt formet som en udmagret, gustengul hånd med afhuggede og brækkede fingre.
Selvom den ikke er komplet, danner den nok grundlag for en god start.
En del af titlerne kan jeg allerede krydse af, men der er også mange hundrede, som jeg aldrig har hørt om før. På freakingaweso.me er der en grundig zoomfunktion, så selv de mindste titler bliver tydelige. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar